.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی شمال نیوز:
زگیل مزاحم در میدان خزر ساری
این روزها که شهروندان ساروی و نیز مسافران نوروزی در حال تحمل یکی از کشنده ترین ترافیک های شمال در تمامی ساعات شبانه روز در میدان خزر ساری بخاط احداث طویل ترین پل روگذر شمال اند و گاهی هم انتظار عبور از این گره ترافیکی از ساعت هم عبور می کند،متاسفانه شاهد...
زگیل مزاحم  در میدان خزر ساری

این روزها که شهروندان ساروی و نیز مسافران نوروزی در حال تحمل یکی از کشنده ترین ترافیک های شمال در تمامی ساعات شبانه روز در میدان خزر ساری بخاطر احداث طویل ترین پل روگذر شمال اند و گاهی هم انتظار عبور از این گره ترافیکی از ساعت هم عبور می کند، متاسفانه شاهد کم زوری شهرداری ساری در تخریب پمپ بنزین نبوی (باغبان) در کمرکش این پروژه پل روگذر میدان خزریم!

این عدم تخریب در شرایطی است که اولاً پیمانکار بخش های وسیعی از خیابان جلوی پمپ بنزین را اشغال کرده و به سرعت در حال حفر و کنده کاری جهت احداث شمعی هاست و ثانیاً شهرداری در اقدامی قلدرانه برق منطقه ای را وادار به تمکین جهت عقب نشینی کامل و وسیع نموده و ثالثاً دورتادور پمپ بنزین عقب نشینی و زیرسازی شده و پروژه تعریض، فقط و فقط منتظر عقب نشینی پمپ بنزین است که  البته به معنی تخریب کامل می باشد!

تعجب همگان بر این است که آیا در طول این چند ماه گذر مسئولین استان و شهر ساری به میدان خزر نخورده و افتضاح و انسداد و انقیاد ترافیکی را به عینه ندیده اند و یا اینکه همه این مصائب را دیده اند و اما به روی مبارک خود نیاورده اند و بی خیال این شهروندان بینوا شده اند؟!

ضمن اینکه بواسطه این مشکلات طاقت فرسای ترافیکی، کوچه های تنگ اطراف با فشار ترددهای خودروهای سبک و سنگین مواجه شده و آسایش اقامتی و ترددی از اهالی آنها سلب شده است!

آیا واقعاً شهردار و بالاتر از او استاندار محترم توجیهی بر ای این زگیل دارند؟! عدم توافق با صاحب پمپ بنزین و یا نقش خدماتی آن برای خودروها و غیره بهانه های ناشیانه ای هستند که شاید برای بی اطلاع ترین شهروندان هم قابل پذیرش نیستند!

جالب است بدانید که در پروژه کمربندی جنوبی،پمپ بنزین جاده ترانزیت قائم شهر-ساری که تنها پمپ بنزین سمت راست جاده نیز بوده در کمترین زمان ممکن تخریب و برچیده شده است و استثنایی هم نداشته است!

به هرحال باید تعقیب کرد و فهمید که  این رانت خواری در کدام حمایت پشت پرده و یا کدام هزینه سنگین غیر قابل پرداخت نهفته است که اینگونه موجب اتخاذ "سیاست یک بام و دو هوا" و یا همان"یک شهر و دو نرخ" شده است؟!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 فروردين 1389
تازه فهمیدیم که آدم های کت و کلفت،حتی در پروژه های ملی هم می توانند خودی نشان داده و قدرت خودشان را به رخ مردن بکشند!شهردار ساری و استاندار هم زورشان نمی رسه و یا شاید هم پولشان نمی رسه!؟ آبروی ساری و مازندران را بردند که یک پمپ بنزین مزاحم را نتوانستند جابجا کنند! عدالت برخورد با آدمها ظاهراً فرق دارد!پمپ بنرین جاده قائم شهر - ساری کجا و پمپ بنزین میدان خزر کجا؟! بی خیال همه مردم و همه اهالی این محله های اطراف!
نا شناس 3 فروردين 1389
پول داشته باش زور داشته باش
ashouri 6 ارديبهشت 1389
ما مردم ساری همیشه از اینکه رسیدگی به مرکز استان کوتاهی میشود نگران بودیم و هستیم و حالا که قرار است قسمتی از شهرمان ساخته شود متاسفانه با عدم همکاری هم شهریان مواجه میشویم . مشکل همیشه همین بوده . اگر این شهروند به فکر شهرش بود هرگز مخالفت نمی کرد البته مسیولین هم باید این فرد را راضی کنند تا او هم ضرر نبیند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.